BMW F650 GS

Mototrip Orlické hory

Původně jsme měli jet na víkend do Rakouska do Apl, ale už ve čtvrtek hlásili v regionu, kam jsme směřovali rozsáhlé a silné deště. V pátek se k tomu přidaly záplavy a sníh na horách. V pátek proto měníme plány. U nás má taky pršet, podle radaru vybíráme místa kudy projet za sucha. Vyjíždíme ze Studénky. Já jsem za celý pátek nejvíce zmoknul při cestě z Bartošovic do Studénky, na křižovatce u Nové Horky na sebe láduji nepromoky a gumové návleky na boty. Vyjíždíme v 15:30 od čerpací stanice Ipari.
Po vedlejších cestách projíždíme přes Vojenský újezd Březina do Kunštátu, kde si dáváme kafíčko a birela. Jelikož už je večer hledáme v okolí nějaký malý kempík.
Přijíždíme na Orlí hnízdo u v.n. Letovice. Malý kempík, hospůdka, 2 druhy čepovaných piv, teplé jídla. Popíjíme, vykládáme a plánujeme zítřejší trasu. V sobotu si trochu pospíme, ráno je pod mrakem. V klidu balíme a vydáváme se na cestu směr Orlické hory. Měli jsme tam naplánovanou cestu minulý rok na podzim, ale počasí nám nedovolilo absolvovat celou trasu.
Nyní se to snad podaří. Dnešním cílem je v.n. Pastviny v Orlických horách. Cesty jsou suché, neprší a občas vykoukne slunko. Kolem oběda přijíždíme do kempu Šlechtův Palouk u vodní nádrže Pastviny. Obědváme, sledujeme radar a nakonec měníme plán. Nebudeme se zdržovat do neděle. Dle předpovědi má celou neděli až do 18 hodin pršet na většině území. Jet celý den v dešti se nám nechce. Od oběda se motáme po Orlických horách, navštívíme muzeum historických motocyklů v obci Svratouch, hrad Svojanov a přes Vysočinu pak směřujeme domů, kde přijíždíme kolem 20 hod. S drobnými přestávkami dobrých 7 hodin v sedlech.

Mapa první den
Velká mapa v novém okně

Mapa druhý den

Fotogalerie:

Vodní nádrž Letovice Vodní nádrž Pastviny Vodní nádrž Pastviny Hrad Svojanov
Robert Hlobílek     | 29.08.2018     | přečteno: 2644     | « zpět

počitadlo w-software.com
Použití jakékoliv části z těchto stránek je dovoleno pouze se souhlasem autora.
Realizace: w-software.com |  Dřevostavba svépomocí |  Guitar Accesories |  Fotogalerie |  LED bulbs
Digitální fotoaparát |  Geolokace, IP location |  Náramkové hodinky |  LED žárovky |  Minipočítače.cz |  RC modely |  Cheap Android |  Cheap Watch |  Smartphone 1